fredag 18 mars 2011

Dag 4 Detta hände idag

Jag gick upp 6.50 då klockan ringde, jag klädde på mig och tog en macka till frukost sedan gick jag till bussen.
Emelie klev på bussen efter ett tag och satte sig vid mig och snackade lite tills hon var tvungen att hoppa av vid skolan.
Jag fortsatte till jobbet och väl där så skriver jag ut lite viktiga papper som jag ska skicka så fort som möjligt.
När jag slutade jobbet så stannade jag kvar lite längre för att fixa med lite papper och skriva i mina extratimmar som jag har jobbat. Sedan gick jag till bussen för att träffa Emelie och fixa lite på stan, därefter så åkte vi till affären för att handla till tacosen som vi skulle äta. Vi kom hem till mig och vi började fixa lite vid bordet och gick igenom lite idéer för tatuering och sedan började vi med maten. Robin kom hem och åt med oss och sedan gick han tillbaka till sin kompis för att snacka fiske istället för att umgås med mig, men vill han göra det så ska han få göra det.
Jag, Emelie och Eddie satt och snackade lite om att det suger att vi i Sverige inte kan få sjunga vår nationalsång eller gå i Sverigetröja utan att bli kallade rasister mm.
De gick hem nyss för att Emelie skulle jobba imorgon, så nu sitter jag här ensam på soffan och funderar på att gå och lägga mig i sängen för att sova.. Ingen lyckad fredag tycker jag, då ska man inte vilja gå och lägga sig vid 21.00, men får se hur jag gör.


xoxo Madde

Inga kommentarer: