måndag 16 maj 2011

Ändring

Jag är dålig som alltid att uppdatera, men jag jobbar arslet av mig så jag känner att jag inte har tid eller lust ibland..

I går så började jag med en sorts diet, eller inte riktigt en diet utan bara ändrar mina matvanor till de bättre. Har börjat med LCHF vilket är att jag har tagit bort alla kolhydrater (Pasta, potatis, bröd) Vilket minskar intag av socker plus att jag lär sluta småäta och gotta med godis och läsk varje dag. Det låter kanske jätteidiotiskt att jag har ätit så onyttigt varje dag, men jag har inte kunnat låta bli, en ond cirkel kan jag väl säga att jag har vart i, men nu jävlar ska de överflödiga fettet bort!! :p haha

Vill tacka underbara älskade Rebecca Bengtsson som har hjälpt mig att komma igång med detta och att du ställer upp när jag idiotiskt ställer frågor hela tiden :p haha
Känns bra att du med går på denna diet för då kan vi gå igenom detta tillsammans och puscha varandra igenom viktminskningen! :D
Synd att ni inte bodde här! Det hade nog vart lite lättare att hålla detta då, men det ska gå!! :D <3

Jag har nu gått 2 dagar utan nå intag av socker så jag har abstinens kan man väl säga, huvudvärk nästan hela dagen och jag har känt sug efter något, vad som helst som innehåller socker!

Nä nu lär jag ta ett äpple xD haha

xoxo Madde

Inga kommentarer: