torsdag 19 maj 2011

Dag 5

Idag är det min femte dag med LCHF och det går bra antar jag.. Jag är nära att köpa nå sött eller ta något här hemma som jag inte ska äta, men hittills har jag kunnat hålla mig ifrån de.. Tror att jag har gjort av med ett paket tuggummi på dessa dagar bara för att inte fuska med detta..

Idag lagade jag kyckling och bacon med grädde i ugnen och massa sallad på sidan om och de var lika gott som sist :) Sedan gick jag på crosstrainern som jag har här hemma, gjorde massa olika situps, armhävningar och rygglyft och sedan avsluta med crosstrainern igen och det var både varmt och jobbigt, men med en kall dusch efter det så var de bra igen :)

Väntar på att Robin ska komma hem så jag kan mysa lite med honom :)
Vill kramas och pussas och bara känna honom vid mig <3

xoxo Madde

Inga kommentarer: