tisdag 24 maj 2011

Har tvättat lite kläder idag och flyttat på lite möbler och till och med dammsugit lite :P Wohoo va duktig jag är! :p haha
Skulle behöva plocka lite till men de får nog vänta till i morgon :)

Ikväll blir det att sova tidigt för jag ska gå upp kl 06.00 för att börja jobba 7.30, kommer att sluta 15.30 så kommer nog vara trött i morgon :p hehe

Jag måste erkänna att det är tråkigt att bo själv i en sådan här stor lägenhet.. Robin är borta och jobbar uppåt i landet och kommer inte hem fören typ 10 Juni och det är ju ett tag kvar..

Det går bra med maten, men det är klart att jag blir frestad av en massa saker som andra äter och det är jobbigt, men då tar jag fram ett tuggummi och tuggar på som fan xD haha

xoxo Madde

1 kommentar:

tilda sa...

Tack för förlovnings-gratulationen på bloggen min! Hoppas allt är bra med dig!