söndag 22 maj 2011

Irriterad

Är irriterad att jag inte har en pojkvän som lyssnar på mig för tillfället. För mycket dricka ikväll, spytt som em gris och jag satt jämte honom som en snäll flickvän ska göra. Han ville duscha av sig när klockan var typ 00.45 och klockan är nu 02.20 och han ligger i badkaret med duschen på, har försökt att få upp honom flera gånger men han har tydligen bestämt att han vill sova i badkaret! Där ska man inte ligga och sova! Han ligger hellre där inatt än i sängen, vad är de då för fel? Jo han är fortfarande onykter tror jag men är lika irriterad för de!
Han åker i morgon typ 13.00 och hur ska han orka det när han ligger i badkaret för tillfället.
Jag vill sova men känner att jag inte kan det förens han ligger här i sängen med mig, känns inte säkert att han loger i badkare, inte säkert alls!
Är jättetrött!

Xoxo Madde

Inga kommentarer: