söndag 30 juni 2013

16 dagar!

Det är 16 dagar kvar och jag tycker att det kan gå så mycket fortare! Det är alltså då jag och mitt hjärta ska gå på ultraljud och se vårt barn för första gången och jag är så jäkla nyfiken så det finns inte! Är så glad att jag har min älskade Jari som finns vid min sida i det här och inte vart skrämd när jag berättade att han ska bli pappa, han vart väl dock lite skrämd och tänkte att det gick för fort och om vi skulle klara av ett barn såhär tidigt i vårt förhållande, men när vi pratade länge om det och han fick smälta det så tyckte han att vi skulle behålla barnet och att vi skulle klara det tillsammans! Känns så otroligt skönt att jag har denna underbara klippa till karl hos mig! Jag tvekade eller velade aldrig på om vi skulle bli bra föräldrar, utan kände på en gång när jag gjort ett andra test som visade positivt att vi kan klara av det! Jag är V.17 och går in V.18 på tisdag :-)

Inga kommentarer: