lördag 15 juni 2013

Sitter ute och njuter av fåglarna som låter och att vara påväg att bli frisk igen. Hör väl en och en annan som pratar från en balkong o knäpper en öl eller så, men det tillhör ju sommaren :-)
Jag skrev i förra inlägget att det skulle hända mycket snart och det kommer de! Jag och min älskade sambo ska nu bli föräldrar i December och det känns så sjukt skumt men ändå väldigt väldigt härligt! Jag vet att vi bara har vart tillsammans i 5 månader men det känns så bra så varför inte gå på det och vara lyckliga tillsammans?! :-)

Om 3 veckor så kommer vi att vara nere i Blekinge hos min syster och hennes familj för att ha lite semester och det känns väldigt skönt! Komma bort lite och få umgås med min familj som jag typ aldrig träffar och det kommer säkert bara bli mindre utav de när vi får vår lille då det ändå är ca 50-70mil som vi lär åka för att isåfall träffa dem.

Vi hoppas nu att vi får en större lägenhet som vi har sökt då vi inte får plats i vår lilla 2a på 40kvm, vi gr liksom in i varandra och han blir nog mer knäpp än vad jag blir på det, men med en liten som sagt så behöver vi ett till rum åt vårt lilla troll som kommer. Längtar massor!! Bara 31 dagar kvar till ultraljudet då vi får se om vi får behålla vårt brf datum eller om det ändras och möjligtvis kunna få se könet på vårt barn! ^^

Inga kommentarer: