lördag 11 oktober 2008

helg

Idag så har jag inte gjort så mycket, vaknade vid 8.30, gick försiktigt upp så att jag inte skulle väcka Robin. Jag satte mig i soffan och kollade på Amazing race på kanal 5, tycker att den är bra. Efter pogrammet så dukade jag fram frukost ovh väckte älsklingen.

Hela morgonen så satt vi vid varsin datorn och gjorde typ ingenting. Sedan åkte vi och jobbade i ca 1 och en halv timma. Vi åkte till Robins far för att göra rent våran pool som har legat framm hur länge som helst. Vi bjöd även hem hans far till oss för att äta pannkakor :D


Nu sitter vi i soffan och kollar på Ace Ventura, en riktigt bra film :P haha Han är dum jävel! haha


Imon så ska jag hjälpa Robin att städa övervåningen på Vretas, det måste juh vara fint när folket kommer på
kalas på lördag! :D Älsklingen blir hela 19år! :D

Måste komma på vad jag ska köpa till honom. Någon som har nått förslag?

Jag vet lite vad han ska få i present, men det kan jag inte skriva här, ifallhan läser min blogg :P hehe.

Men annars så ska jag plugga, har redovisning på måndag och prov på onsdag, jobbigt med bara plugg hela tiden.


Men nu så ska jag varasocial med älsklingen och pussa på honom! :D


Vi höres läsare :)

Inga kommentarer: