fredag 10 oktober 2008

..

Idag så har jag inte gjort så mycket. Hade en tråkig Barn- och ungdomssjukvårdslektion där vi kollade på en film och svarade på frågor. Inte så roligt alls.
Sen skulle jag ha redovisning i Hälsopedagogiken, jag va hur jävla nervös som helst. Vi satt och lyssnade på Rökning, Droger, Alkohol och Frukost och sen fick vi sluta, blev lite sur faktiskt! Där fick vi sitta och vara hur nervösa som helst, så måste vi redovisa på måndag. Då ska Motion, Sömn (Som jag är med i) Sex och samlevnad och Massage redovisa.

Efter skolan så gick jag och Therese ner till bussen och sedan åkte bussen hem, det va kul att få prata om lite allt möjligt :) Vi pratade om allt från redovisningen till julmat :P haha Gillar dig gumman!

Nu sitter jag och Robin vid varsin dator och gör lite allt möjligt, jag skriver blogg och han kollar på parlamentet på youtube.

Påtal om youtube, här är en länk när Therese (Robins syster) mimar till Time's a wastin. Hehe lite rolig är du allt Therese :P
http://uk.youtube.com/watch?v=DqI1som4tKA

Ikväll så ska jag inte göra så mycket, kolla på Singing bee och sen ska jag nog mysa så mycket som möjligt med min underbara älskling!
På 3 dagar denna vecka så var vi med varandra i 2 timmar, det är inte så mycket. Me så är det när jag går i skolan på dagarna och han jobbar på kvällarna.

Vi hörs!
Puss

1 kommentar:

Therese sa...

Älskar dig med <3 Det är aldrigt tråkigt med dig ;D